Skip to main content

Capcom obhajuje nového Danta

"Chtěli jsme vyvolat diskusi."

Tu otázku si po nedávném oznámení DMC kladli téměř všichni fanoušci: proč se Capcom rozhodl přepracovat vzhled hlavního hrdiny Danta a narušit tak kontinuitu s předchozími čtyřmi díly série Devil May Cry?

Výkonný ředitel firmy Christian Svensson se to teď pokusil objasnit v rozhovoru s anglickým IGN a zda tomu uvěříte je samozřejmě jenom na vás: "Abych řekl pravdu, součástí naší strategie bylo vyvolat mezi fanoušky diskusi a dialog. Podle mě je díky tomu hra mnohem víc vidět, určitě víc, než kdyby v ní figuroval zase ten starý Dante."

Nový vzhled prý autoři hrdinovi nicméně nepřišili jenom proto, aby nakrkli fanoušky. "Původně jsme ho chtěli mít zrovna takového, jaký byl v předchozích hrách," tvrdí Svensson. "Ale [šéf produkce Capcomu] Keidži Inafune a [ředitel série Devil May Cry] Hideaki Icuno se ohradili a rozhodli, že Dante musí vypadat úplně jinak, že se máme víc odvázat a snažit se být tvůrčí."

Co myslíte, je to jen trochu nejapný pokus o vysvětlení ex-post, nebo Capcom skutečně mluví pravdu? A už jste si na nového Danta zvykli?

Read this next