Skip to main content

Call of Duty změnilo obal, asi aby byl méně sci-fi?

Kvůli objednávkám či odpůrcům.

Zvláštní věc se přihodila kolem letošního dílu Call of Duty (Alza.cz). Je sice zprvu nenápadná, ale může mít dalekosáhlé souvislosti.

Activision se tento týden rozhodli změnit obal Infinite Warfare, aniž by to nějak zdůvodnili, spíš doufali, že si toho nikdo nevšimne. Kolují teorie o tom, že mohou chtít upozadit sci-fi zasazení, když na novém obalu už není zřetelně vidět výsadková loď za postavou. Naopak klade větší důraz na zbraň v pohotovostní pozici k palbě, zatímco minule ji odevzdaně držel voják jen po svém boku, ani neměl nasazenou helmu jako nyní.

Některá média to začala dávat do souvislosti s tím, že by příčinou mohlo být výrazně méně předobjednávek Infinite Warfare (odhadovaných 60 tisíc konzolových verzí) než před rokem u Black Ops 3 (700 tisíc). Activision to však odmítli se slovy, že VGChartz mají vysoce nepřesná čísla a že ani nereprezentují všechny prodejní kanály (asi narážka na předobjednávky digitálky). Ovšem VGChartz používali stejně nepřesnou metodiku i vloni...

Jiným, pravděpodobnějším vysvětlením může být masivní kampaň vůči odhalovacímu traileru Call of Duty na YouTube, kde má už 2,7 milionů palcu dolu, což z něj dělá druhé nejvíce nenáviděné video všech dob (hitparáda). Převážně od lidí, kterým se nelíbí futuristické zasazení, které už výrobce teď změnit nemůže, ale lze ho aspoň dát pryč z obalu, aby tak neprovokovalo odpůrce...

Read this next