Skip to main content

Call of Duty WW2 se inspiruje Firewatch, Gone Home a Virginia

Revoluce: bez cutscén.

Kdo by to kdy hádal, že jedna z nejcennějších značek herního průmyslu se inspiruje něčím, co vytvořilo pár nadšenců doma na koleně a po čem by kdysi bez digitální distribuce neštěkl ani pes? Ano, je to tak, a zároveň to představuje nemalou revoluci v sérii.

Call of Duty WW2 (Alza.cz) bude mít celý příběh odvyprávěn přímo během hraní, nikoli cutscénami, kterými je pověstné.

Kreativní ředitel Bret Robbins ze Sledgehammer Games prozradil, že příběh bude tentokrát mnohem více o konkrétní postavě. Pokud by tomu tak nebylo a nezáleželo vám na ni, důležité momenty by prý vyzněly naprázdno. Každý příběh podle něj dopadne dle toho, jak moc jste sžiti s postavou, a mnohé hry na to prý dojíždějí.

Velmi překvapivé je i to, že letošní druhoválečné CoD se inspiruje malými nezávislými hrami jako Firewatch, Gone Home či dokonce Virginia.

"Prozkoumal jsme je kvůli jejich metodám a postupům, jak v nich funguje vyprávění. Firewatch patří mezi mé oblíbené hry a také Gone Home bylo skvělé. Hry dospívají a jejich publikum se stává čím dal sofistikovanějším. Lidé jsou čím dál náročnější a očekávají dobrý příběh nejen od blockbusterů, nýbrž i od menších kousků, což posouvá celý žánr vpřed," přiznal tvůrce pro Glixel.

V Call of Duty WW2 proto chtějí mít smysluplný, hlubší příběh. Občas musí být i poklidný, aby to vybalancovalo běsnění jindy. Z výše uvedených indie hitů se prý autoři hodně poučili a rádi by to samé měli i ve svém titulu.

Read this next