Call of Duty Warzone 2.0 překonalo 25 milionu hráčů za pět dnů
+ když šéf Microsoftu volá šéfovi Sony.
Nedávný start Free-2-Play střílečky na bázi Battle Royale byl ještě masivnější, než se předpokládalo.
Za pouhých úvodních pět dnů se do Call of Duty: Warzone 2.0 zapojilo neuvěřitelných 25 milionu hráčů.
Pochlubili se s tím Activision na sociálních sítích.
Pro srovnání, prvnímu díl Warzone trvalo, než dosáhl na 30 milionu hráčů, celé dva týdny. Síla a hodnota značky tedy očividně stále roste. I navzdory "spíše záporným" uživatelským recenzím na Steamu.
Microsoftu se tím tedy trochu zhoršila vyjednávací pozice s antimonopolnímu úřady v různých zemích, které jeho odkoupení Activision Blizzard stále zkoumají a zvažují, zda mu dají zelenou. Schváleno to zatím bylo jen v Saudské Arábii a Brazílii, ve zbylých šestnácti zemích se to pořád řeší.
Čerstvý článek na The New York Times odkryl, že jakmile byla akvizice oznámena, tak první volání provedli CEO Microsoftu Satya Nadella a xboxový boss Phil Spencer právě šéfovi Sony. Tvrdí, že mu nabídli dohodu ohledně setrvání Call of Duty na PlayStation po příštích deset let. Sony z toho ovšem nebyla nijak odvázaná a podnikla protiakce, včetně vyjádření, že Call of Duty je tak silná značka, že její absence na PlayStation by byla nebezpečná pro situaci na herním trhu.
Jak známo, na to Microsoft tehdy reagoval, že se význam Call of Duty příliš přeceňuje, ale úspěch posledního prodávaného dílu Modern Warfare 2 i Warzone 2.0 mu v tomto směru nehraje do karet. Stejně jako výsledky Overwatch 2, aneb Activision teď zažívají mimořádně vydařený podzim, a to přitom ještě nedorazilo Diablo 4.