Skip to main content

Call of Duty: Advanced Warfare nechce klamat konzolisty nadupaným PC demem

Vděčí za to spolupráci s Microsoftem.

K častému nešvaru, kdy výrobci na výstavách ukazují nadupaná dema běžící na PC, která pak nemusejí odpovídat finální hře (viz Watch Dogs nebo naposledy The Division), se překvapivě upřímně vyjádřil spoluzakladatel Sledgehammeru, kteří kutí letošní Call of Duty: Advanced Warfare.

"Nejsme typem studia, které vám půjde ukázat nablýskané demo na nabušeném PC, u nějž dopředu víme, že nebudeme schopni ho rozběhnout na konzolích," řekl Michael Condrey pro časopis OXM s tím, že se prý vždy drží cílových specifikací daného systému. Jinými slovy, to video z korejské mise předvedené na E3 konferenci Microsoftu pocházelo z verze pro Xbox One.

E3 gameplay video

Proč vlastně takový výrok přišel, měl to vůbec tvůrce zapotřebí? Připravoval si tím půdu pro vyzdvihnutí, že v uplynulých třech letech velmi úzce spolupracovali s Microsoftem, aby naplno pochopili, kam přesně se ubírá a zůstali naladěni na stejné notě jako výrobce konzole.

Z tohoto prý skvělého partnerství má Call of Duty těžit, stejně jako z velkorysosti Activision, kteří jim poskytli rok času vývoje navíc a dovolili jim zaměřit se po kreativní stránce jen na nextgen hardware. Zkrátka ve Sledgehammer jsou moc rádi, že nemusejí brát ohledy na staré konzole, když tyto verze pořeší externí firma.

Podle nezávislé analýzy sesterského Digital Foundry by Advanced Warfare mělo být největším technologickým pokrokem od dob Call of Duty 2. Zatímco minulý díl Ghosts běžel na Xbox One jen v rozlišení 720p a 60fps, rozpracovaná alfaverze letošního dílu už jede dle videa v 900p, ačkoli občas dochází k propadům plynulosti na 30-40fps.

Watch on YouTube

Read this next