Skip to main content

Bývalý animátor BioWare o špatných animacích v Mass Effect: Andromeda

Co za nimi může stát?

Jonathan Cooper pracoval na původní trilogii Mass Effect v BioWare jako animátor. A začal na Twitteru spekulovat, co může stát za tím, že animace v Mass Effect: Andromeda jsou ještě horší, než byly v Mass Effect 2 z roku 2010.

V současnosti pracoval v Naughty Dog na Uncharted a říká, že to se s Mass Effect: Andromeda nedá srovnávat. "Každé setkání v Uncharted je unikátní a kontrolované, protože jde o lineární hru. RPG mají obrovské množství nekontrolovaného obsahu. Jde prostě o kvalitu versus kvantitu."

Watch on YouTube

V sérii tweetů vysvětluje, že v takových hrách mají k dispozici něco jako DJský mixážní pult, kde si vybírají z různých animovaných sekvencích a většinou s ním pracují designéři, nikoli animátoři. Animátoři pracovali právě na těch sekvencích. Pak se rozhoduje, které rozhovory jsou důležité a které méně. Ty s nejmenší důležitostí a nejmenší šancí, že je hráč aktivuje, mají nejméně péče a dost často se stává, že jim zůstanou animace pouze z tohoto sekvenceru. Důležitější animace upravují animátoři ručně.

"Ty základní animace jsou v případě Andromedy ve velmi nízké kvalitě pravděpodobně proto, že plánovali upravovat každou větu ručně. Ale jak se hra pět let vyvíjela, nejspíše to podcenili." Výsledkem je, že animace vypadají ve hře hůře, protože už nebyl čas každou jednotlivou upravit, ačkoli to mohl být původní plán.

Read this next