Datadisk Burning Shores s novými 3D mraky
+ z rozšíření Horizon také nové screenshoty.
Holandské studio Guerrilla Games v nadcházejícím přídavku pro loňskou PlayStation exkluzivitu vylepšilo renderovací technologii pro hezčí mraky, což má být možné jedině díky vyššímu výkonu PS5.
Jak osvětluje PS Blog, považuje to za evoluci herní série.
"Systémy pro mraky v Horizon: Zero Dawn a Forbidden West byly rychlé, protože je neukládaly jako 3D objekty, nýbrž jen jako instrukce pro vytvoření 3D mraků z omezených informací ve 2D. Ovšem PS5 umožňuje pracovat s většími zdroji dat, takže pro datadisk Burning Shores jsme naprogramovali prototyp voxelové renderovací technologie, které odpovídá našim kvalitativním standardům a navíc umožní hráčům proletět vysoce detailními formacemi mraků".
Tvůrci říkají, že pro ně bylo důležité nabídnout zábavný zážitek i mimo základní hratelnost. Není to jen o dechberoucí scenérii, na kterou se díváte, nýbrž i o takovou samostatnou krajinu k prozkoumání.
Hráči se tedy budou moci proletět tunely, jeskyněmi a dalšími překvapeními. Nejlepší na tom má být, že pokaždé, kdy tyto věci zkusíte, bude zážitek odlišný.
"Jak postupuje denní doba, mění se ve hře směr nasvícení, což skrývá či naopak odhaluje další a další místa, abyste měli z každé výpravy odlišný pocit," objasnili autoři.
Nové screenshoty z Burning Shores: