Nový engine od Bungie
Bude pohánět novou značku her.
Bungie mají svůj díl práce na čerstvě vydaném Halo: Reach odvedený a po stěhování do nových kanceláří se tak hlavní část týmu začíná soustředit na zbrusu novou herní značku, o níž se poprvé začalo mluvit před několika měsíci.
Podle nových informací poběží nová hra (resp. všechny budoucí tituly z této značky) na úplně novém enginu a předprodukční fáze už je hotová a práce na něm prý odsýpají dobře.
"Od doby prvního Halo [až po Halo Reach] jsme používali víceméně stejný engine a teď už se mu začínaly dělat vrásky," vysvětlil toto rozhodnutí Marcus Lehto z Bungie.
"Přepracovali jsme ho pro druhý a třetí díl Halo, pak jsme ho použili pro ODST, ale už při práci na Reach jsme ho museli zásadně inovovat."
Aby se firma vyhnula dalším náročným přebudováním, raději tak vytvořila zbrusu novou technologii, která půjde v okleštěné podobě spustit také na mobilních přístrojích a zvládne i online hraní. Což jen napovídá, že Bungie mají se svou novou herní značkou velké úmysly a nejraději by ji asi rozšířili na všechny možné platformy, což by odpovídalo jejich smlouvě o spolupráci s Activision.