Bulletstorm peníze nevydělal
Epic toho ale nelituje.
Únorová střílečka Bulletstorm (videorecenze, textová recenze) nebyla zisková. Přiznal to prezident Epicu Mike Capps v rozhovoru s Kotaku, aniž by šel do detailů, jestli alespoň příjmy pokryly náklady nebo zda tento projekt skončil s účtem v červených číslech.
Někdo může po přečtení této zprávy jen lakonicky konstatovat: "Tohle je důkaz, v jakém stavu se teď nachází herní průmysl, když ani hra od autorů nejrozšířenějšího enginu, s masivní marketingovou podporou EA, se slušnými recenzemi a vyrobená relativně zalevno v Polsku nedokáže být zisková."
Na druhou stranu, šlo přesně o ten typ hry, který svým designem nesedne každému - zabíjet nepřátele jak na běžícím pásu a být odměňován za zabití vyskakujícími body - to je poněkud bezduchý zážitek, kterému navíc chyběla atmosféra předešlého Painkilleru od stejných vývojářů. Jen u málokteré jiné hry než Bulletstormu jsme v diskusních fórech vídali tolik hlášek jako "Po pěti minutách hraní jsem to odinstaloval."
Podle finančních analytiků se hry v USA za první měsíc prodalo jen 300 tisíc kusů a EA ji nazvali prodejním zklamáním. Přesto Epic ve svou polskou pobočku nezanevřel a chystá s ní něco dalšího, podle Cappse úžasného. Bulletstorm 2 to bude ale jen těžko.