Budoucnost grafiky podle Bright Memory: Infinite
Srovnávací obrázky s podklady od Quixel.
Ta hra z Číny, kterou začínal nedávný pořad Inside Xbox s debutovými nextgen záběry... už jste doma? Ano, řeč je o Bright Memory: Infinite.
Jednočlenné studio FYQD se na Twitteru nechalo slyšet, že 80 procent grafických podkladů čerpalo z přírodních modelů (naskenovaných fotek) od Quixel, a poskytlo čtyři moc pěkné srovnávací obrázky na střední a vysoké detaily.
"Z Unreal 5 jsem velmi nadšen. Zkoušel jsem naimportovat modely ve vysoké kvalitě do Unreal 4... Reprezentuje to budoucnost grafiky v naší hře na Unreal 5," píše se k tomu.
Že se teď technologie zvaná photogrammetry, resp. placená fotobanka Megascans od Quixel dostane do módy a mnoha chystaných her díky rychlému SSD disku v PlayStation 5 a Xbox Series X, na tom se shoduje většina vývojářů. Ostatně právě na ní bylo postaveno to Unreal Engine 5 tech-demo.