Budou v MP Battlefieldu 3 zemětřesení?
Technicky to možné je.
Pamatujete na působivé zemětřesení z konce onoho dvanáctiminutového Fault Line videa? Tak právě toto zemětřesení by se mohlo objevit i v multiplayeru.
Podle vývojářů to je technicky proveditelné a nyní se řeší jen to, jestli by takové zemětřesení mělo v multiplayeru nějakou cenu či přidávalo k hratelnosti.
“Destrukci prostředí v multiplayeru pořád řešíme, ještě je příliš brzy na to, abych vám řekl jak to bude. Díky Frostbite 2 je technicky možné mít v multiplayeru zemětřesení. S Frostbitem si připadáme si jako malé děti v cukrárně - má tolik funkcí, o kterých jsme ani nevěděli, že bychom je někdy potřebovali a stále řešíme, jak je nejlépe využít,” řekl hlavní designér multiplayeru Lars Gustavsson v rozhovoru pro časopis PSM3, jak reportuje CVG.
Podle Gustavssona je tohle pro engine jenom začátek a jediná omezení jsou prý jen ta jejich kreativní, nikoliv technická. DICE se také netají tím, že nemají potřebu bezdůvodně inovovat jen proto, aby tam byly nějaké inovace za každou cenu.