Hráči věří více herním médiím než Youtuberům
Na světě je pořád všechno v pořádku.
Z výzkumu vyplývá, že ve Velké Británii hráči stále nejvíce věří specializovaným médiím.
Data z Ipsos Connect's GameTrack ukazují, že 83 procent hráčů má větší důvěru v média jako Eurogamer nebo GameSpot, než z jiných zdrojů. Mezi nimi se počítá YouTube nebo různí blogeři. Těm věří 71 procent hráčů.
Reklamám ale přitom věří 60 procent hráčů a oficiálním trailerům a stránkám výrobců věří 75 procent hráčů. Mainstreamovým médiím jako novinám věří 70 procent lidí hrajících hry. Sociálním sítím pak pouze 61 procent hráčů.
Data ukazují, že tradiční herní média se nemusejí tolik bát o svou pozici v konkurenci stále populárnějších Youtuberů.
V jiných místech Evropy, tedy když se k výsledkům z Británie započítá také Francie, Španělsko a Německo, jsou výsledky pro herní weby o něco nižší. 75 procent lidí věří herním webům, zatímco Youtuberům věří 61 procent. Reklamě ale věří pouze 44 procent hráčů.
Co se ovšem vlivu na to, co si koupíte týče, tam Youtubeři hodně posilují. Lidé se nechávají ovlivnit ze 68 procent herními weby a ze 67 procent Youtubery. Vedou oficiální trailery (75 procent) a reklama (72 procent).
Statistici mluvili s celkem 8317 hráči, z čehož 2107 bylo z Velké Británie.