Bohemia Interactive chystají xboxovou exkluzivitu
Kupodivu ne na vlastním enginu.
Petr Kolář, bývalý herní redaktor a později projektový lídr Arma 3 z brněnské pobočky Bohemia Interactive, dostal od vrchního šéfstva svolení, aby vyzradil zásadní novinu.
"Čekáme na oznámení naší nové hry, tentokrát exkluzivity pro Xbox One, postavené na Unreal Engine," napsal včera večer na svůj Twitter.
Koresponduje to s oficiálním vábením, které se rozběhlo na oficiálním účtu Bohemia Interactive. Podle něj však nedojde k ohlášení na hlavním Xbox E3 Briefingu toto neděli, nýbrž až v příštím vysílání pořadu Inside Xbox 11. června.
Dle obrázku to bude opět střílečka, asi o důsledcích shození atomové bomby na Evropu, viz i hashtag #WhatIfHumanityFalls (Co když lidstvo padne).
Za předpokladu, že to není DayZ, je to zajímavé hned z několika úhlů pohledu: že to bude xboxová exkluzivita, kterých teď už moc nebývá kvůli sotva poloviční rozšířenosti konzolí oproti PS4 od Sony. A že úspěšné české studio nevyužije svůj nový engine (Enfusion), protože své střílečky obvykle chystalo na vlastních technologiích (OK, Ylands je na Unity).
Fanstránka DayZ Underground pak upozornila, že pro tento nový projekt mohou vznikat modely postav od senior grafika Bohemky, které nebyly určeny pro žádný z existujících titulů, byť působí jako pokus o napodobení hrdiny z nosného artworku Watch Dogs:
Možná nesouvisející nahlédnutí na to, co se teď v Bohemce kutí, přinesl pak v krátkém videu CNews.cz po jarní návštěvě jejich kanceláří: