Skip to main content

Video přímo z hraní Bloodborne, zatím nejtemnější hry tvůrců Dark Souls

Vše, co si představit pod PS4 hrou Hidetaka Miyazakiho.

UPDATE - objevila se nahrávka z E3 předváděčky s minutou Bloodborne v pohybu, vypadá velice zajímavě.

Původní zpráva ze středy - Nejde o pokračování Demon's Souls, upozorňuje Hidetaka Miyazaki z From Software všechny na E3. Bloodborne je zcela nová hra s novým příběhem, prostředím a postavami, která ovšem bude mít podobnou atmosféru jako ostatní hry od From Software.

Bloodborne se odehrává v Yharnamu, velkém a temném městě, které se inspirovalo špinavějším 19. stoletím. Jde o město plné nemocí a umírajících, případně se proměňujících v hnusné zmutované nestvůry. Celá hra bude mnohem brutálnější než jakékoli předchozí tituly From Software.

Watch on YouTube

"Chceme, aby měl hráč při každém souboji pocit, že to bude jeho poslední," říká Hidetaka Miyazaki, což je dost podobné v Dark Souls nebo Demon's Souls sériích. Zde jsou ovšem smrtící střety zabaleny do hororového hávu, abyste se každého souboje a setkání opravdu děsili.

"V Demon's Souls jste měli meč a štít, takže bylo možné k soubojům přistupovat pasivně. Tentokrát jsme to změnili a pasivní už být nemůžete. Spíše proaktivní." Jak toho docílili? V Bloodborne nebude žádný štít, protože v obou rukách budete mít zbraně. V pravé ruce obrovskou pilu, v levé ruce brokovnici. Ano, půjde o první hru From Software se střelnými zbraněmi. Přesto nemají být souboje akční jako v jiných hrách, ale spíše strategické.

From Software začali na hře pracovat krátce po dokončení Artorias of the Abyss už s tím, že bude určena pro nové konzole Sony. Předpokládají, že by měla běžet v rozlišení 1080p s 30 snímky za sekundu. Samozřejmě nebude chybět možnost upravování vaší postavy a zajímavostí je, že nebudete mít k dispozici žádnou mapu.

Vydání je v plánu kolem jara 2015 jen na PS4.

Read this next