Bloodborne je na 40 hodin a má málo zbraní
Výcuc z první recenze.
Britský časopis EDGE dostal příležitost publikovat verdikt nad temnou PS4 exkluzivitou dva týdny před vydáním 24. března. Nesměl to přímo nazvat recenzí, ale jinak to vykazuje všechny její znaky i je to tak nazýváno na obálce.
Ačkoli autor se singleplayerem Bloodborne strávil 40 hodin, nedokázal ho dokončit. Přesto si myslí, že je méně znovuhratelné než předešlé hry od From Software, nepočítáme-li náhodně generované Chalice dungeony a multiplayer.
Během celého hraní narazil na výjimečně málo zbraní: pouze šest ručních a dalších šest střelných. Souvisí to i s tím, že z nepřátel žádné nevypadávají, pouze předměty a upgrade mats. Ani truhel není mnoho, ale když už nějakou najdete, skrývá vždy něco zajímavého.
Recenzent EDGE si pochvaloval, jak propojení jednotlivých lokací vytváří dojem uvěřitelného světa. Design mapy má mít blíže Demons Souls než Dark Souls, s méně respawn body, ale s více zkratkami. Důležité při prozkoumávání je být vybaven světlem, které si můžete sehnat od prodejce (stejně jako nové oblečení), pokud už nemáte hořící pochodeň.
Bloodborne prý překvapí ty hráče, kteří se domnívají, že všechno už zažili v předešlých hrách od tohoto studia. Nepřátelé dovedou kouzlit, jiný je i přístup ke štítům, které nepodporují pasivní styl boje. Zatímco v sérii Souls se člověk bál smrti, tady si k tomu prý přidejte i strach, co vás přijde zabít. Ve hře má být i nějaká nová mechanika, o které zatím časopis nesměl mluvit.