Blizzard zrušil svou survival hru Odyssey po šesti letech tvorby
O čem měla být?
Kromě stručného oznámení začátkem 2022 jsme zatím o tomto projektu nic bližšího neslyšeli, protože nebyl přichystán k plnohodnotnému představení. A už ani nebude, protože došlo na jeho úplné zrušení.
Blizzard přiznal, že odpískal svou AAA survival hru, která se údajně měla jmenovat Odyssey.
Dělal na ni po dobu dlouhých šesti let a dle Bloombergu se měla hrát podobně jako Rust či Minecraft, při účasti až sto hráčů naráz.
Vývoj začal na Unreal Engine, ale pak vše zkomplikoval přechod na interní Blizzardí engine Synapse. Tvůrci proto tajně doufali, že po spojení s Microsoftem by jim mohlo být dovoleno vrátit se k Unreal Engine, ale to se již nestane...
Přesné důvody zrušení nebyly odtajněny, patrně úzce souvisí se zemětřesením ve vedení Blizzardu, kdy odchází prezident studia Mike Ybarra (ten dříve v Microsoftu strávil dvacet let) a hlavní šéf designu Allen Adham. Jde i o hromadné propouštění 1900 zaměstnanců napříč Activision Blizzard (údajně celá vlastní zákaznická podpora, která bude do budoucna outsourcována), Microsoftem a Bethesdou.
Pracovníci na survival projektu mají být převeleni na některý z dalších titulů v Blizzardu, které jsou zatím v rané fázi.