Skip to main content

Blizzard vysvětluje svou DRM ochranu

A pro Starcraft II neplánují mikrotransakce.

Blizzard řekl, že boj proti pirátství je nikdy nekončící a předem prohranou bitvou. Ačkoliv Ubisoft zavedl u svých PC verzí her jako Assassin's Creed II nebo Silent Hunter 5 poměrně agresivní DRM, která vás nutí být neustále připojen k internetu, Blizzardu se to nelíbí a proto se rozhodl pro trošku jinou cestu.

Stačí vám, abyste se zaregistrovali na Battle.net a provedli jednorázovou aktivaci hry. Singleplayer si pak budete moct zahrát i v offline módu. Doufají ale, že nový Battle.net bude pro hráče tak zajímavý a lákavý, že to i piráty přinutí koupit si hru legálně.

"Na Battle.net budou chtít být lidé připojeni i ve chvíli, kdy hrají singleplayer, protože budou v neustálém spojení se svými kamarády a budou získávat achievementy," řekl Frank Pearce, spoluzakladatel Blizzardu.

Frank Pearce také prozradil, že zatím nejsou pro online část StarCraft II naplánovány žádné mikrotransakce. Ačkoliv uznává, že ve World of Warcraft tento systém vylepšování vaší postavy za menší platby funguje, nemyslí si, že by něco podobného mohlo být i ve StarCraftu. "Leda že bychom se rozhodli výrazně rozšířit profily hráčů, potom bychom to zvážili."

Read this next