Blizzard: Raději vývoj než výstava
V hale bude o jeden řev méně.
K podobným stanoviskům se obyvkle uchylují firmy, které jsou ve skluzu nebo v problémech.
Pro Activision Blizzard platí částečně obojí, protože Diablo 4 (Xzone.cz) se nerodí dostatečně rychle, jak by se slušelo a patřilo, krom toho nedávno se musela propustit skoro desetina zaměstnanců tohoto vydavatele kvůli snižování nákladů.
Na srpnovém veletrhu Gamescom v Kolíně nad Rýnem tak bude tento přední výrobce chybět. Dosud tam obvykle měl silnou, hlasitou prezenci a statisícové hlavy návštěvníků si ho na pódiu v hale nemohly nevšimnout.
"Rozhodli jsme se raději soustředit na vývoj her namísto přítomnosti na veletrhu. Jde o součást našich snah pro zachování důraz na tvorbu jak stávajících, tak budoucích projektů," uvedlo studio v prohlášení, byť nevyloučilo, že v budoucnu se to změní.
Ohledně rozdělaných titulů nám řeknou nové detaily až v moment, jakmile nastane ten pravý čas. Jinými slovy, pokrok zatím není tak daleký, aby bylo na Gamescomu co ukazovat, a pouze nějaká rozšíření Overwatch či World of Warcraft Classic nestojí za drahý nájem plochy a organizaci show.