Skip to main content

Blizzard: Proč není WoW na konzolích?

Není a podle všeho ani nebude!

Blizzard se stránce G4tv.com svěřil s tím, proč že se vlastně jejich tolik úspěšné MMORPG s názvem World of Warcraft (WoW) nechystá také na konzolové formáty. Jakkoliv o téhle variantě ve firmě prý pořád mluví.

Hlavní producent WoW J. Allen Brack k tomu řekl následující:"Předně je tu velká paměťová náročnost. Hra zabírá na harddisku 15GB místa, přičemž v případě konzole X360 jsou na trhu verze bez harddisku, nebo pouze o limitující velikosti 20GB. Potom zde jsou technické překážky, patchování hry a výstupní kvalita produktu, kde se střetává naše stanovisko se stanoviskem Sony, Microsoftu a Nintenda. Navíc, WoW byl koncipován pro využití klávesnice a myši a nápad s převedením ovládání a celého herního rozhraní na klasický ovladač představuje další potíž".

Brack to celé uzavírá s tím, že dle jeho mínění je velice nepravděpodobné, že se WoW kdy dočkáme na konzolích. Uvidíme, jakým směrem se nakonec vydá utajované MMO, které Blizzard aktuálně ve svých dílnách kutí. Kompletní Brackův názor si můžete přečíst zde.

Read this next