Blizzard překvapen ohlasy na Diablo III
Pirátství je prý vůbec ani nenapadlo!
Blizzard na to šel chytře, když dvě potenciální kontroverzní vlastnosti Diabla III oznámili v pondělí souběžně, díky čemuž byl požadavek na online připojení aspoň v zahraničí zcela zastíněn obchodováním předmětů za reálné peníze. Nyní možná učinil chybu, když se k tomuto tématu vrátil, protože jinak by na něj už všichni bývali zapomněli.
"Jsem docela překvapen, že v dnešní online době ještě vůbec někdo řeší věci okolo připojení a souvisejících požadavků," vyjádřil se technický viceprezident Robert Bridenbecker pro MTV Multiplayer. Po tolika letech s Battle.net a World of Warcraft mu připadá úplně přirozené, že se herní průmysl vydává směrem, že všechno je natrvalo připojené na servery, jako když visíte na Facebooku.
Ale není to náhodou obyčejná výmluva a nejde spíš o prostředek k boji proti pirátství, jak zaznělo i v našem podcastu? Zástupce Blizzardu to rezolutně popřel a - podržte se - dodal k tomu: "Když jsme přemýšleli o způsobu fungování připojení ve hře, otázka DRM nás, tuším, tehdy ani vůbec nenapadla."
Hlavním důvodem požadavku online připojení Diabla III je podle něj v první řadě zajištění hladké hratelnosti, aby byla ochráněna před různými hacky a cheaty. O ochranu před piráty prý nejde.