Blizzard pracoval také na Diablu ve vesmíru
Pracovní název hry byl "Starblo". Vážně.
Knižní autor David Craddock právě vydává knihu s názvem Stay Awhile and Listen, která velice detailně mapuje historii Blizzard Entertainment a je tam spousta zajímavých věcí, o kterých se dosud nikde nemluvilo.
Dozvíte se z knihy například to, že Blizzard pracoval na klonu Diabla odehrávajícího se ve vesmíru.
"Řekli jste si někdy při hraní Diabla: Hm, tahle návyková hratelnost by byla senzační ve sci-fi prostředí?" ptá se Craddock. "Blizzard North napadlo totéž. Po vydání Diabla 2 se vývojáři rozdělili do několika skupin - byl tam Diablo tým a tým 'milujeme Diablo, ale měli bychom zkusit udělat i něco jiného'. Měli několik různých nápadů, než přišli prostě s klonem Diabla, který by se ale odehrával ve vesmíru."
Pracovní název této hry byl Starblo. Takže se očividně nikdo netajil tím, že má jít o skutečný klon, jen v trošku jiném prostředí.
"Stejně jako Diablo 2 se mělo Starblo odehrávat v několika kapitolách, ale nebyli byste pouze na jedné planetě. Pohybovali byste se mezi několika světy v upravovatelných vesmírných lodích. A tam byste zabíjeli a lootovali mimozemské příšery."
Než v létě 2003 odešli z Blizzard North Dave Brevik a zakladatelé Max a Erich Schaeferovi, vzniklo několik hratelných buildů. "Pořád ale nikdo nepřišel na pořádný název pro hru," říká David Craddock.