Blizzard odškodní hráče Diablo 3 kvůli výpadkům
Vrácení peněz za hru si zatím vydupali jen Korejci.
Ještě v pondělí jsme se podivovali nad tím, že vedle omluvy za nemožnost hrát Diablo 3 v prvních týdnech po vydání, kdykoli se vám zachce, nepřišel Blizzard s nějakou formou kompenzace. Dnes už to neplatí, aspoň někde.
Po četných stížnostech korejských hráčů, které rozezlilo padání serverů a odpojování ze hry (více než polovinu online provozu Diabla v Asii tvoří právě Korejci), rozjely tamní úřady vyšetřování s kanceláří Blizzardu v Soulu, což firmu po třech týdnech nátlaku donutilo k nečekanému kroku.
"Hráči Diablo 3, kteří se ještě nedostali na 40. úroveň postavy (tzn. nedostali se dál než zhruba do dvou třetin hry-pozn.ed.) mohou požádat o vrácení peněz v období mezi 25. červnem a 3. červencem. A hráči, kteří se zatím nedostali ani na 20. level, mohou odteď požádat o vrácení plné částky do 14 dnů po zakoupení hry," píše se v oficiálním fóru, všiml si Wall Street Journal.
Zákon na ochranu spotřebitelů v Jižní Koreji totiž garantuje odškodné, pokud existuje nějaký problém s produktem, který není zaviněn samotným zákazníkem. Což je právě případ neslavně proslulého "Erroru 37" Diablo 3 způsobeného přetíženými servery.
Blizzard se zatím nevyjádřil, jestli podobný program pro odškodné spustí i pro nespokojené zákazníky v Evropě. Více se celé kauze věnoval náš tématický článek v květnu.