Blizzard nevylučuje hru pro konzole
Datadisk SC2 bude stejně epický jako WoL.
Blizzard ústy Michaela Rydera řekl, že hru pro konzole určitě nevylučuje a že to možné je. Ostatně Blizzard na konzolích začínal, ještě v dobách před prvním WarCraftem, tzn. před rokem 1994.
„V dávných dobách dělal Blizzard konzolové hry. Není to o tom dědictví, je to o designových rozhodnutích a o tom, co si myslíme, že bude pro naše hráče nejlepší.“
„V posledních letech jsme orientovaní pouze na PC a na online. V Blizzardu ale hrajeme různé hry. Snažíme se poučit, kdekoliv můžeme. Hrajeme konzolové hry a konzolové platformy bedlivě sledujeme. A pokud uvidíme příležitost, kdy by herní design mohl fungovat dobře na konzoli, možná to zkusíme.“ Říká Ryder.
Blizzard dělal svého času spousty portů a konverzí pro konzole a například jeho známý Rock’n Roll Racing, nebo Lost Viking pro konzole byly solidní hry. Z dob po prvním WarCraftu lze jmenovat snad jen verzi StarCraftu pro Nintendo 64 a konverzi prvního Diabla pro první PlayStation.
Posledním pokusem Blizzardu o proniknutí na konzole byl StarCraft: Ghost, který byl „pozastaven na neurčito.“ Tento projekt provázely velké potíže a pracovaly na něm celkem tři různá studia. Problém Blizzardu a konzolí je možná v tom, že slavnému studiu vždycky neúnosně dlouho trvá, než hru dokončí. Než by tedy Blizzard nějakou konzolovou hru vydal, přišla by další generace konzol. Například aktuální StarCraft 2 byl ve vývoji od poloviny roku 2003, stejně jako Diablo 3, které ještě nějaký ten rok určitě nevyjde.
Zároveň s Ryderem prohlásil hlavní softwarový inženýr Blizzardu Carl Chimes, že „datadisk“ pro StarCraft 2 s podtitulem Heart of the Swarm má být minimálně stejně epický, jako je Wings of Liberty. Heart of the Swarm se bude zaměřovat primárně na Zergy a Kerrigan, a vyjít by měl „nejdříve za rok po vydání Wings of Liberty.“ Realisticky jej ale můžeme očekávat zhruba na konci roku 2012. Všichni víme, že si Blizzard dává vždy na čas.