Blizzard: na WarCraft IV nemáme kapacity
Od Activisionu si nenechají nic diktovat.
I když spekulace o vývoji WarCraftu IV kolují internetem minimálně dva roky, není tomu tak. Vývoj pokračování oblíbené strategie popřel Greg Street, hlavní designér systémů v Blizzardu, jak reportuje Strategy Informer.
Na vývoj něčeho tak velkého prý Blizzard jednoduše nemá kapacity. World of WarCraft tým je zaměstnám neustálým vývojem a datadisky k World of WarCraft, Diablo tým kvapem dokončuje Diablo III a pak bude mít plné ruce práce s datadisky. A jediný RTS tým, který Blizzard má, intenzivně pracuje na StarCraftu II a ještě několik let bude pouze u tohoto projektu.
I když se tedy Blizzard neustále rozrůstá, vydávání her mu trvá pořád stejně dlouho a na vývoj WarCraftu IV prostě nejsou lidi. Co bude ale dělat StarCraft II tým, až dokončí druhý datadisk, Legacy of the Void?
Společně s touto zprávou vyšla najevo zajímavá informace z úst Franka Pearce, spoluzakladatele a výkonného viceprezidenta Blizzardu. Ten rozprášil obavy některých hráčů nad tím, že je Activision nutí vydávat více her za rok: „Data vydání her nestanovujeme na základě žádných finančních předpovědí, které děláme. Chceme, aby naše hry splnily očekávání nás samotných a očekávání našich fanoušků. Byla to jen náhoda, že StarCraft tým a World of WarCraft tým měli své produkty připravené letos," řekl Pearce v rozhovoru pro Gamasutru.