Blizzard chce jít na piráty od lesa
Mohlo by být Diablo III někdy offline?
Blizzard si je vědom stížností hráčů na nutnost být při hraní Diabla III neustále online. Vývojáři považují argumenty hráčů za platné, ale zároveň chtějí vytvořit "neustále připojenou komunitu" a to skrz naskrz všechny Blizzardí hry - World of WarCraft, StarCraft II a Diablo III.
Eurogamer se zeptal přímo spoluzakladatele Blizzardu, Franka Pearce, jestli pro vyžadované neustálé připojení u Diabla III hrálo roli pirátství: "Nikdy bych neřekl, že to nehrálo roli, ale rozhodně to nebyla ta hlavní motivace. Když si budou chtít lidi hru upirátit, tak si ji stejně upirátí, bez ohledu na nutnost připojení."
"My se nechceme zaměřovat na omezování pirátství. Raději se budeme věnovat vytváření takových online zážitků, že lidé o pirátství nebudou vůbec přemýšlet, protože budou chtít být součástí této komunity. Lidé v takové komunitě pak pochopí její hodnotu," řekl pro Eurogamer Pearce.
A co hráči, kteří chtějí hrát Diablo III ve vlaku, v letadle, nebo na chatě? To je podle Pearce oprávněná připomínka. "Pro nás to ale znamená, že software serveru běží na naší hardwarové infrastruktuře a ne na hardwaru hráče. Z naší strany by to pak vyžadovalo spoustu práce navíc, aby software běžel jen a pouze u hráče. A my se snažíme nezdržovat a vydat Diablo III co nejdřív. Už tak bude náročné stihnout letošní rok," přiznal Pearce.
Pearce se pak zamyslel, jestli je důležitější strávit čas navíc kvůli tomu, aby si mohlo pár hráčů občas zahrát offline, nebo jestli je důležitější dám všem hráčům Diablo III co nejdřív. "My jsme se rozhodli vydat Diablo III co nejdřív, jak to jenom půjde. Někteří hráči to ocení, jiní si budou stěžovat na nemožnost hrát offline."
Mohlo by z toho vyplývat, že Blizzard teď prostě nemá čas a že offline funkcionalita by se do hry mohla teoreticky přidat po vydání formou patche?