Bližší objasnění, o čem budou Project CARS 3
Méně sandboxu rovná se méně problémů.
Možná jste stejně jako my nebyli moc moudří z včerejšího vyjádření šéfa Slightly Mad Studios o Project CARS 3 (Alza.cz). Bylo to takové neurčité, hůře srozumitelné, takže nyní přispěchal s bližším objasněním.
Hra má být méně sandboxem a více zábavou. Chápejte to tak, že trojka bude mít pevnější strukturu, což prý umožní kvalitnější, vyladěnější zážitek než v Project CARS 2. V nich prý bylo až příliš mnoho proměnných, takže to pak ve výsledku na trati nemuselo úplně ladit dohromady.
"Minule jsme si ukousli příliš velké sousto, s takřka nekonečně variacemi, což pak vedlo v problémy s vybalancováním. Trojka proto bude více soustředěná a více zábavná."
Ian Bell dále ujistil, že kořeny série zůstanou zachovány, čili bude to pořád primárně simulace. Obavy fanoušků, že by se z toho stala arkádovější záležitost, smetl ze stolu. Naopak, má jít o ještě detailnější simulaci všeho možného.
"Skutečná auta není obtížné řídit. Proto jsem slíbil, že hra neztratí nic ze své simulátorové povahy," dodal.
Vše je momentálně pouze na papíře, v pre-produkční fázi, takže nelze čekat vypuštění dříve než ve 2020, možná později. S vývojem opravdu pomáhá Paul 'Rushy' Rustchynsky, šéf DriveClubu, Motorstorm Pacific Rift / Apocalypse a OnRush, se sedmi dalšími kolegy z bývalých Evolution Studios.