Black Ops v ČR méně prodávané než MW2
Rozdíl oproti světu, kde trhá rekordy.
Zatímco ve světě trhá absolutní rekordy a vygenerovalo neuvěřitelné tržby 650 milionů dolarů (12 miliard Kč) za úvodních 5 dnů na trhu, čímž Call of Duty: Black Ops předčilo jakékoli filmové nebo knižní premiéry a navíc se mu to povedlo dva roky po sobě (MW2 vyneslo za shodné období 550 mil. USD), u nás je tomu trochu jinak.
"Prodeje v den vydání měly Black Ops na Xzone podobné jako Modern Warfare 2, pro PS3 i trochu silnější. Ale při srovnání po úvodním týdnu na trhu vítězí loňský díl CoD," řekl Eurogameru manažer obchodu Martin Schovanec.
Upozorňuje, že to není nic zvláštního, protože u většiny nových her po týdnu prodejů začíná zájem razantně klesat: "Modern Warfare 2 byl vloni v podstatě unikát, protože se držel na čele žebříčku skoro celou vánoční sezonu."
A čemu šéf obchodu Xzone přisuzuje, že celkový zájem o Black Ops asi bude v ČR nižší než o MW2? "Podle mého názoru každoroční pokračování dané značce moc nesvědčí a výraznější nárůst prodejů bývá vždy ob jeden díl." Podle Schovance bývají dva roky pauzy tak akorát, aby hráči pocítili hlad po novém příběhu z jejich oblíbené série. Ani Fallout New Vegas v České republice nedosáhl na prodejní čísla Falloutu 3, ačkoli mezi nimi byla delší pauza (ale zase tady bylo mnoho přídavků).