Bistro jako skutečné v tech-demu Lumberyard enginu
Ohromí i to s mechem.
Po dnešku více pochopíte, proč Star Citizen dal vale CryEngine a přešel raději na tuto technologii. I že to o vysokých investicích ze strany Amazonu nebyly jen reklamní žvásty.
K příležitosti GDC 2017 vypustil dvojci tech-dem svého Lumberyard enginu, ze kterých si sednete na zadek více než z přehlídky Unreal Engine na 2017.
To první je o restauraci v historické budově v centru města a předvádí celou řadu dechberoucích renderovacích technik v reálném čase, zejména různé druhy anti-aliasingu či prosvítání.
Druhé "Lost" demo o mechovi je neméně lákavé, kež by takhle jednou vypadal Titanfall 3. Zde bylo cílem ukázat hlavně fyzikálně založené renderování, photogrammetry a modularitu výkonu.
Níže ještě přihazujeme povídání vývojářů o Lumberyard, aby bylo každému zřejmé, že se s ním do budoucna bude muset počítat.