BioWare ujišťují, že stále žijí, a chtějí si vrátit reputaci
Dragon Age 4 fakt nebude živá služba.
Když o Dragon Age 4 nic nebylo ani na The Game Awards, ticho panuje také kolem příštího dílu Mass Effect a největší novinkou posledních měsíců musel být Happy Ending mod do remasterů, někomu v Bioware docvaklo, že by to asi chtělo se ozvat světu.
BioWare proto sepsali novoroční blog, aby všechny ujistili, že stále existují, i když se teď kolem nich nic neděje.
Stručně by se dal shrnout takto: Snaha pracovat během covidu byla složitá, ale studio se prý nové situaci adaptovalo. Změnou je, že nyní nabírají posily i pro práci na dálku, tzn. už nevyžadují přestěhování do Texasu či Kanady jako dříve.
Tvůrci mimojiné Mass Effect dále zdůraznili, že opětovné získání reputaci stále zůstává jejich hlavní prioritou. S Legendary Edition musíme konstatovat, že se jim to zatím docela daří, když se vezme v úvahu, jak se dají podobné remastery zpackat, viz GTA či FF7R.
"S laserovou přesností se snažíme, abychom opět měli důvěru našich fanoušků a komunity," uvedl Gary McKay, generální manažer, který je ve funkci zhruba rok.
Zopakoval, že Dragon Age nepůjde ve šlápějích nepovedeného Anthem. Stále platí, že to bude singleplayerová hra, nikoli živá služba, jak se zamýšlelo původně.
"Na čtyřce dělá skupina veteránů a vše se bude točit o volbách hráče, na nichž záleží. Budeme vám přinášet typy her, které nás proslavily, a s ujištěním se, že jsou v té nejlepší možné kvalitě. Chceme, aby vydání každé z našich her bylo zásadní událostí pro celý herní průmysl," zasnil se na závěr blogu.