Bioware používají Umbra Software
Pro více polygonů, ale nižší náročnost.
Umbra Software pocházející z amerického Seattlu vymysleli algoritmus, který pomáhá grafickým kartám u PC her. Ten dokáže přesně určit, co na obrazovce vidí hráč a vykreslit polygony jen právě tohoto úseku, zatímco zcela ignoruje místa, která hráč nevidí. Znamená to jediné. Vývojáři mohou na vykreslení jednotlivých scén použít více polygonů s nižší hardwarovou náročností. Právě tento software využívá Bioware.
Jak zveřejnili přímo Umbra Software, jejich vynález už Bioware použili v PC verzi hry Dragon Age: Origins a bude používán i v jejich nadcházejícím Mass Effect 2.
"Jsme moc rádi, že studio s tak výbornými hrami rozpoznalo naše schopnosti a integrovali do svých her naší technologii," říká viceprezident Farhad Taherazer z Umbra Software. Dodal také, že jejich technologii hodlá Bioware používat i v dalších jejich titulech.
Vypuštění této zprávy je samozřejmě z velké části propagací Umbra Software, ale je to také výborné vysvětlení toho, jaktože jsou minimální hardwarové požadavky hry Dragon Age: Origins tak nízké.