BioWare o nejžádanějších prvcích do remasteru Mass Effect trilogie
Už je prakticky jisté, že někdy bude.
Žádný fanouškovský seznam přání sepsaný doma pod peřinou, nýbrž výsledek průzkumu přímo od šéfa studií BioWare v Montrealu a Edmontonu mezi hráči.
Nemáme ho podle něj vnímat tak, že by snad oznámení remaku série Mass Effect bylo na spadnutí, nic takového se v nejbližší době nekoná, ani na dnešní večerní akci N7. Na druhou stranu když o konverzi hovoří přímo vývojáři tímto způsobem, což se po starším tweetu děje vůbec poprvé, lze počítat s tím, že jednoho dne vznikne, jinak by ji asi takto neřešili.
"Nejžádanějšími vlastnostmi do remasteru jsou: rozlišení 1080p, 60 fps, textury ve vysokém rozlišení zejména v Mass Effect 1, vylepšení shaderů pro využití novějších grafických čipů, obsažení veškerých přídavků a nepřerušovaný zážitek - kdy dobrodružství mezi jednotlivými díly série plynule pokračují a neotravuje vás importování uložených pozic, menu atd.," napsal na NeoGAF Aaryn Flynn.
DLC by do remasteru měly být implementovány "organicky", čili nabídnou se vám až v určité fázi příběhu, nikoli někde v hlavním menu.
Tvůrci také přemýšlejí o tom, zda předělat bojové pasáže z prvního dílu, aby ladily s Mass Effect 3, prý by to bylo děsně moc práce (předělání útoků na hráče, umělé inteligence, překážek atd.). A také nechtějí poslouchat stížnosti na zprznění klasiky.