BioWare: Nápady na Dragon Age 3 by byly
Jednou z výzev je multiplayer.
Zatímco zbytek BioWare řeší ve spolupráci s NVIDIÍ a AMD technické problémy, týkající se zejména ovladačů a DirectX 11 režimu v Dragon Age 2, hlavní designér Mike Laidlaw se vydal napospas po informacích lačných kolegů, aby v den vydání poskytl náležitou mediální podporu. Je to v tomto směru profík, kterého v hale EA na výstavách nejde potkat jinak než v obležení kamer a světel.
"Dragon Age 2 otevřelo pro celou sérii mnohem více příležitostí než závěr prvního dílu. Budoucí směřování série je dané a nápady by samozřejmě byly," odpověděl tvůrce z BioWare na dotaz Eurogameru ohledně možného vzniku Dragon Age 3. Ale jak dodal, pochopitelně ho nebudou oznamovat v den vydání dvojky a musíme si na potvrzení počkat.
Mike Laidlaw si na nic nehrál ani při dotazu na to, jestli by hlavním hrdinou Dragon Age 3 mohl být Hawke z druhého dílu: "Počítáme s ním hlavně jako s postavou, okolo které se budou točit přídavky a nová dobrodružství, která rozšíří příběh Dragon Age 2." Nepřímo tak řekl, že hrdinou trojky bude někdo jiný.
Jedním ze směrů, kam by se série dala rozvíjet, je multiplayer. Podle BioWare by mohl těžit ze změn provedených ve druhém dílu, jako je rychlejší průběh soubojů, protože s prodlevami v jedničce by si moc nerozuměl.
"Směřování série je dané a nápady na trojku by byly"
Mike Laidlaw, hlavní designér
"Zároveň si uvědomujeme, že multiplayer představuje obrovskou výzvu po technické stránce. Pokud bychom se do něj někdy pouštěli, musel by být zpracován opravdu kvalitně, jinak by bylo lepší ho vůbec nemít," uvažoval hlavní designér BioWare v rozhovoru s Eurogamerem. Multiplayer v Dragon Age je každopádně běh na dlouhou trať, s nímž možná čekají až na zkušenosti získané při tvorbě Star Wars: The Old Republic.
Více o Dragon Age 2, jehož PC verzi mohou ode dneška začít hrát i Evropané, v naší recenzi.