BioWare mluví o propouštění lidí z The Old Republic
"MMO je nejtěžší věc v herním průmyslu."
Minulý týden bylo potvrzeno, že BioWare začíná propouštět lidi pracující na The Old Republic. Ačkoli šéfové BioWare propouštění potvrdili, neprozradili, kolik přesně lidí bylo odejito, ani jaký je důvod propouštění.
Na toto téma se ale rozpovídal hlavní designér The Old Republic Emmanuel Lusinchi. "MMO je nejtěžší věc v herním průmyslu," řekl pro PC Gamer. "Bez pochyby. A navíc žijeme v těžkých ekonomických časech."
Řekl také, že je velice těžké propouštět lidi, které znáte, včetně jejich rodin, ale občas se takové věci musí udělat. Dodává také, že hráči si ničeho nevšimnou a propouštění nebude mít ani vliv na plánované přídavky.
"Pořád jsme hodně velký vývojářský tým. Určitě jeden z největších v herním průmyslu. Pro zbytek celého roku máme konkrétní a přesný plán, na kterém se nic nemění," říká.
Věří také, že v prvních šesti měsících provozu The Old Republic se hra už dost změnila díky práci vývojářského týmu, i když si někteří hráči mohou myslet, že změny přicházejí pomalu. "Pořád máme takový počet předplatitelů, že nám spousta konkurentů závidí. Možná ne všichni konkurenti, ale vedeme si dobře."
Počátkem měsíce EA prozradilo, že The Old Republic přišlo o zhruba 400 000 předplatitelů. V současnosti jich je okolo 1,3 milionů.