BioShock: Infinite odložen kvůli multiplayeru?
Podle analytika má naopak uvolnit místo GTA V.
Včerejší odklad BioShock: Infinite o celého půl roku rozjel debatu o tom, zda vývojáři z Irrational Games do hry náhodou nepřidávají multiplayer.
Naznačoval by tomu nedávný inzerát, podle nějž tým BioShock: Infinite hledá člověka se zkušeností se síťovými hrami na konzolích, aby jim pomohl s prací na matchmakingu, statistikách či Xbox Live komponentách. "Momentálně hledáme talentovaného a zkušeného jedince, který by nám pomohl se síťovou složkou BioShock: Infinite," píše se v inzerátu přímo.
Multiplayer je ale pouze jedním z možných řešení. Herní analytik Michael Pachter nabízí teorii, že ve skutečnosti byl BioShock: Infinite odložen, aby na podzim uvolnil místo pro vydání GTA V.
"Je klidně možné, že tým z Rockstaru chce GTA V za každou cenu vydat letos 23. října a management Take-Two prostě nehodlá vydat dvě takhle zásadní hry během jednoho týdne," řekl Pachter a poukázal na to, že všechny předchozí díly GTA vyšly právě v říjnu.
Oficiálně zatím multiplayerová část BioShock: Infinite oznámena nebyla, byť v úplně prvních preview hry zaznělo, že vývojáři se síťovou složkou experimentovali koncem roku 2010.