BioShock 4 bude s otevřeným světem
Objev z inzerátu.
Hodně se toho svého času napsalo o tom, kterak je designér Ken Levine unaven z tvorby této série a jak příště vytvoří něco úplně jiného.
Samozřejmě ale Take 2 nenechají svou cennou značku spát a už v roce 2019 oznámili, že příští díl svěří nově založenému studiu Cloud Chamber. Tvořeno je z bývalého výkonného producenta z Firaxis Games a pár seniorních přeběhlíků z 2K Boston.
Z inzerátu jsme se dnes dozvěděli prvních pár drobků, co bude zatím ještě nepředstavený čtvrtý díl BioShock vlastně zač. Byť je stále ještě v plenkách a nejspíš nevyjde dříve než za tři, čtyři roky.
Píše se tam, že se hledá scénárista, který "dokáže zanechat pamětihodné příběhy točící se kolem postav v prostředí otevřeného světa".
Všimli si toho jako první na PCGamesN.
Považuje se to za zásadní zprávu, protože minulé díly BioShocku úplně typickým otevřeným světem nebyly - pokud tedy za něj nepočítáme kolejnicemi propojené létající město s pár náměstími a budovami. Jinými slovy, bude to tentokrát asi něco dost jiného, i když žádná definice, co ještě je a co už není otevřený svět neexistuje.
Studio dále shání designéra rozhraní, programátory, designéra herního světa, autora prý někdy nepřátelské umělé inteligence atd.
Z náboru také vyplynulo, že tady budou hlavní a vedlejší mise, včetně dialogů pro základní příběh (vyprávěný výhradně z vlastních očí v interaktivních sekvencích). Ve městě zase mají být velké davy, které budou žít vlastním životem (ekosystém). Co se nezmění, je kombinace zbraní a speciálních schopností postavy.