Během Early Access GTFO vždy nové levely nahradí ty staré
Revoluční koncept The Rundown.
Není to úplně originální myšlenka, stačí vzpomenout, kterak Fortnite bez varování dopředu smazalo starou oblíbenou mapu a nahradilo ji novou.
Zhruba to samé hodlá dělat devítičlenný tým tvůrců Payday 2 z 10 Chambers Collective v dnes oznámeném Early Access programu chystané co-op FPS/hororu GTFO.
Koncept zvaný "The Rundown" bude o tom, že hra bude pravidelně osvěžena novými levely, které nahradí ty dosavadní, k nimž už pak nebude mít nikdo přístup. Zajímavá cesta, jak zajistit trvalý zájem o Early Access verzi, ne?
Nadále platí, že na Steamu se objeví snad ještě do konce letošního roku za 35 dolarů.
Abyste přežili v děsivém podzemním komplexu, váš tým musí komunikovat a koordinovat své kroky, nemluvě o šetření se střelivem, někdy prý může být výhodnější využít kradmý postup než zbraň.
Hrajete za mrchožrouty, které drží jakýsi dozorce a uděluje vám různé úkoly. Čím hlouběji se v komplexu vydáte, tím obtížnější expedice to budou. Menu po spuštění hry má být dle toho rozděleno do několika linií.
Každá prácička se má lišit prostředím, počtem monster, které nemají daleko k Vetřelcům, i jinými podmínkami pro splnění mise.
Co dělá tento koncept unikátním, je prý odpočítávání: jakmile čas vyprší (nevíme, zda půjde o dny či týdny), stávající úkoly budou kompletně nahrazeny novými a ty předešlé už nebude možné znovu hrát (ani zde není jasné, zda už nikdy, nebo jen po příští období).