Skip to main content

Během Early Access GTFO vždy nové levely nahradí ty staré

Revoluční koncept The Rundown.

Není to úplně originální myšlenka, stačí vzpomenout, kterak Fortnite bez varování dopředu smazalo starou oblíbenou mapu a nahradilo ji novou.

Zhruba to samé hodlá dělat devítičlenný tým tvůrců Payday 2 z 10 Chambers Collective v dnes oznámeném Early Access programu chystané co-op FPS/hororu GTFO.

Koncept zvaný "The Rundown" bude o tom, že hra bude pravidelně osvěžena novými levely, které nahradí ty dosavadní, k nimž už pak nebude mít nikdo přístup. Zajímavá cesta, jak zajistit trvalý zájem o Early Access verzi, ne?

Watch on YouTube

Nadále platí, že na Steamu se objeví snad ještě do konce letošního roku za 35 dolarů.

Abyste přežili v děsivém podzemním komplexu, váš tým musí komunikovat a koordinovat své kroky, nemluvě o šetření se střelivem, někdy prý může být výhodnější využít kradmý postup než zbraň.

Hrajete za mrchožrouty, které drží jakýsi dozorce a uděluje vám různé úkoly. Čím hlouběji se v komplexu vydáte, tím obtížnější expedice to budou. Menu po spuštění hry má být dle toho rozděleno do několika linií.

Každá prácička se má lišit prostředím, počtem monster, které nemají daleko k Vetřelcům, i jinými podmínkami pro splnění mise.

Co dělá tento koncept unikátním, je prý odpočítávání: jakmile čas vyprší (nevíme, zda půjde o dny či týdny), stávající úkoly budou kompletně nahrazeny novými a ty předešlé už nebude možné znovu hrát (ani zde není jasné, zda už nikdy, nebo jen po příští období).

Read this next