Skip to main content

BF3: Close Quarters plný nových efektů, které nezpomalí plynulost

Plynové hořáky, rozprašovače vody a nové animace výbuchů.

V přídavku Battlefield 3: Close Quarters bude tolik destrukce, že vývojáři museli upravit část enginu pro práci s částicemi. "Cílem bylo se postarat, že částicové efekty nebudou hráči překážet. Jinak by byly koridory neustále plné kouře," napsal na vývojářském blogu Nadab Goksu z DICE.

Podle něj bude stažitelné rozšíření plné rychlých a okamžitých výbuchů, které za sebou sice nechají zničené části prostředí, ale nebudou na obrazovce zaclánět zbytečně dlouho.

Příklad: v úrovni Ziba Tower budete moci střelit do rozprašečů vody (ty se samy spustí i v případě požáru), kolem vás budou po celou hru chytat plynové hořáky, ze sprch má unikat voda a televize budou poblikávat. "Tenhle brajgl ale vytváří hráči, takže podle něj bude možné někoho v chodbách i vystopovat," říká vývojář.

Z technického hlediska například každá kulka vygeneruje 5x tolik částic, co doposud (díky optimalizovanému enginu to prý neovlivní plynulost hry). Stejně tak byly vytvořené nové efekty pro ničení různých typů materiálu: kachliček, dřeva, nábytku, betonu atd. V enginu přibyly i nové exploze pro střelbu z RPG nebo výbuch C4.

Poslední vývojářský blog z BF3: Close Quarters v češtině čtěte zde.

Destrukce v BF3: Close Quarters

Read this next