Bezplatné rozšíření znovuhratelnosti XCOM: Enemy Unknown
Šestnáct pozměněných parametrů pro restart hry.
Z návratu XCOMu se vyklubal solidní hit, na který nezapomnělo snad žádné vyhlašování her roku. Tvůrci proto oprášili nápady, které je napadly při testování hry, ale nestihli je implementovat. V druhém DLC Second Wave, dnes zdarma vypuštěném na Steamu a brzy i na konzolích, tak namísto nového obsahu přinesli rozšiřující nastavení pro opakované hraní.
Těchto šestnáct nových pravidel, z nichž některé jsou přístupné jen po dohrání na obtížnost Impossible, by tak mělo nabídnout nové výzvy založené na nepředvídatelnosti a zabavit ještě na mnohem delší dobu než původní hra.
Základní přídavné volby se týkají následujícího: zbraně způsobí širší škálu poškození, náhodné financování od Rady, zranění v boji sníží statistiky vojáka, náhodné zvýšení statistik při povýšení vojáka, zelenáči budou mít náhodně generované počáteční statistiky, boční útok garantuje kritický zásah, možnost naučit se psychokinezi jen z výslechu takového cizáka, dohrání hry zabere mnohem více času, země poskytne nižší financování v souvislosti se zvýšenou panikou, náhodné odměny za zastavení cizáckých únosů a zvýšenou cenu vybudování satelitů.
Po dohrání na nejvyšší obtížnsot si ještě sebevrazi mohou zapnout velmi výjimečný výskyt psionického daru, postupné snižování financování, postupné opotřebování eleria, definitivní ztrátu všech vojáků po jejich smrti a postupné zvyšování cen pro stavbu základny.