Bezkonfliktní průchod Rise of the Tomb Raider
Dokazuje, že u táboráku nemusíte zabíjet.
Stejná mise Advancing Storms kolem táboráku za bouřky jako na Gamescomu, ale tentokrát bez zkřivení vlásku jedinému nepříteli. Alternativní průchod je kratší, protože vývojáři přesně věděli, co kde udělat, aby nám ukázali, že takový stealh postup bude v novém dobrodružství Lary Croft možný.
"Boje ve hře jsou navržené tak, aby nabízely co nejvíce možností, jak to jen jde, a zrovna tady umí hrdinka dokáže projít celou oblastí bez jediného zabití nepřítele," říká k tomu kreativní ředitel Noah Hughes z Crystal Dynamics. Dodává, že někdy bude boj nevyhnutelný, ale jak k němu přistoupíte, to už prý záleží jen na vás.
Rise of the Tomb Raider vyjde začátkem listopadu pro X1, příští rok pak pro PC a PS4 - rezervovat na Alza.cz.
Sledujte také: 13 minut ze Sýrie, 6 minut na sněhu v E3 demu, Vše o hře.