Bez raytracingu v DOOM Eternal (zatím) a náznak nextgen portu
O upgradech id Tech 7 enginu.
V návaznosti na nedávnou novinářskou předváděčku vylézají rozhovory s tvůrci DOOM Eternal, v nichž nacházíme další drobky.
Když se id Software zeptali v britském Metro, jestli vznikne konverze pro PlayStation 5 a Xbox Series X, odpověděli:
"Zatím jsme nic takového neoznámili, ale je to opravdu vzrušující. Nový hardware poskytuje báječné možnosti a aktivně se tím zabýváme, takže by dávalo logiku, pokud bychom se tímto směrem vydali a pokusili se být jednou z nejlepších her i na těchto nových platformách."
Kolegové z Digital Foundry zase vyzpovídali výkonného producenta Martyho Strattona o upgradech jejich id Tech 7 enginu.
Přiznal, že základní verze hry v březnu nebude podporovat raytracing v reálném čase, ale chtějí se na něj podívat později. Nadějně zní slova, že by z této technologie rádi vyždímali něcé více, než jen hezčí odlesky a stínování. Tvůrci prý mají originální nápady, jak raytracing implementovat jiným než běžným způsobem.
Nezbývá než doufat, aby tento patch přidávající raytracing vyšel dříve než po více než půl roce, jak tomu bylo u jiné série původně od id Software, Wolfenstein Youngblood.