Bez internetu si v Need for Speed neškrtnete
Kvůli způsobu vyprávění příběhu.
Správce sociálních sítí z EA byl přehnaně agilní, když vyvolal zbytečně brzkou kauzu svou upřímností na Twitteru, jen pár dnů po oznámení hry. V reakci na dotaz jednoho fanouška tam uvedl:
"Need for Speed bude vyžadovat online připojení, ale benefity toho jsou pěkné - větší pestrost a více odměňující zážitek při hraní s přáteli."
Když se to rozkřiklo a hráči začali zjišťovat podrobnosti, jestli náhodou nemluví jen o jednorázové aktivaci na začátku, nebo zda to souvisí s vylepšeným systémem AllDrive z minulého dílu Rivals, zástupce EA to ještě přiblížil, dlouho před plánovaným představením na E3 v půlce června.
"Když budete připojeni, dovolí to vašim přátelům, aby se stali součástí vyprávění příběhu, což je něčím, co je možné jen online. Umožní nám to posunout hranice celkového zážitku," dodal.
Později bylo ještě vyjasněno, že Letošní reboot NFS jinak obsáhne jak singleplayer, tak multiplayer. Zatím však není jasné, zda v něm třeba nebude i nějaký offline mód, který by nevyžadoval internet, např. jen pro rychlý závod proti počítači. Spekuluje se, že připojení k síti bude povinné i pro pokračování Mirrors Edge.