Beyond: Two Souls bez obrazovky oznamující konec hry
David Cage vysvětluje, proč mu nedává smysl.
Uznávaný designér David Cage jde rád proti proudu a nebojí se říkat kontroverzní názory. Nyní se tak trochu doktnul ostatních vývojářů, když pro Joystiq vysvětlil, proč si myslí, že jejich přístup není ideální.
V Beyond: Two Souls totiž nikdy neuvidíte obrazovku Game Over oznamující konec hry a vyprávěný příběh se kvůli ní nikdy nepřeruší, obdobně jako minule v Heavy Rain. Studio Quantic Dream se prý raději soustředí na to, aby hráčům předhodilo konsekvence, pokud selžou, aniž by museli zastavovat hru.
Doložili to na scéně v jedoucím vlaku, důvěrně známé z prvního videa z Beyond. Pokud by měla hra skončit v moment, pokud policisté procházející kabinou a kontrolující všem doklady spící Jodie odhalili a museli byste kvůli tomu to samé hrát znovu jinak, lépe, nelíbilo by se mu to. Namísto toho se situace vyvine tak, že při včasném neuprchnutí na střechu vás sice zatknou, ale hra jede pořád dál a musíte se pokusit uprchnout později, když jste zamčeni ve vlaku.
"Vždy jsem měl pocit, že hláška Game Over je spíš selháním designéra a nikoli hráče. Je to, jako kdyby říkala - nehráli jste hru způsobem, jakým jsem chtěl, takže teď jste za to potrestáni a proto vás pošleme zpět, dokud neprovedete to, co jsem po vás žádal. U stříleček tomu rozumím, tam je to o schopnostech hráče. Ale u příběhových her mi to nedává žádný smysl," zamyslel se nahlas David Cage a určitě na tom něco je.
Jak jsme už reportovali, Beyond půjde hrát i v duálním režimu s partnerem na mobilu/tabletu a slavný skladatel Hans Zimmer se rozpovídal o vlastní hudbě ve hře.