Beyond není jen dalším Heavy Rainem, srovnává šéf studia
"Obsahuje radikálně jiný, přímější styl hraní."
Odpověď na klíčovou otázku, jestli je Beyond: Two Souls více interaktivním filmem nebo hrou, jak si v tomto směru stojí vedle minulého Heavy Rain a jak je dlouhé, poskytne až naše úterní recenze Martina Zavřela po opakovaném dohrání i vyzkoušení kooperativní hry ve dvou. Nyní se k tomuto ožehavému tématu vyjádřil Guillaume de Fondaumiere pro oficiální blog PlayStation.
"Rozdílem Beyond oproti Heavy Rain je to, že v něm už nehrajete za čtyři různé postavy, nýbrž za jednu a sledujete patnáct let jejího života od dětství až po dospělost, kdy ji pomáhá neviditelný pomocník Aiden s neuvěřitelnými schopnostmi," opakuje základy jeden z šéfů francouzského studia Quantic Dream.
Ale co herní styl, budeme se v příští týden vycházející PS3 exkluzivitě v češtině více dívat na úžasné animace nebo více hrát?
"Beyond obsahuje radikálně jiný, přímější styl hraní oproti Heavy Rain," diplomaticky to zaonačil tvůrce. Dá se to přeložit tak, že kritici relativně malého zapojení hráče do dění hry by z příhod Jodie Holmesové tentokrát mohli být ještě rozpačitější. Ostatně i fakt, že celou hrou jde projít jen z mobilu, hovoří za vše.
Ale na druhou stranu to je sporné, protože jak zdůraznil Guillaume de Fondaumiere, podařilo se jim zakomponovat více voleb na vývoj příběhu Beyond, čili asi se budete častěji rozhodovat, jen to před vámi nebude vyskakovat ve formě menu či dialogů jako v jiných hrách, nýbrž tu své volby budete činit nenápadně.