Skip to main content

Beyond Good and Evil 2 je teprve v nultém dnu vývoje

+ vývojářský deníček.

Tou dobrou zprávou je, že zde máme nový matroš, konkrétně vývojářský deníček z Beyond Good and Evil 2, představeného před pár dny na E3 filmečkem a prvními detaily.

A teď ta horší zpráva: hra je teprve v nultém dnu vývoje. Přiznal to designér Michel Ancel pro The Verge, kde to zdůvodnil pracemi na technologii po minulé tři roky. Bez ní totiž nebylo možné začít hru tvořit, pokud by ve studiu Montpellier neměli údajně přelomový engine/nástroje Voyager. Pohání a generuje generuje celý solární systém 24. století, úžasné živoucí světy a také prý zajišťuje robustní online systém.

Watch on YouTube

Tvůrce Raymana si je nicméně nyní už jistý, že Beyond Good and Evil 2 opravdu vznikne. Bez hotové technologie by prý tak sebevědomý nebyl, zda by se tato akční adventura pro sólo hraní či mulťák dostala na světlo světa.

Hru začnete jako pirát, který ja na úplném chvostu společnosti, nemá žádnou loď ani posádku. Postupně se však z pana nikoho vypracuje v legendu vesmíru. Planety a Měsíce System 3 si berou na mušku soukromé korporace z Čína a Indie kvůli bohatství na nerostné suroviny, jejichž snahy budete patrně sabotovat.

Kdo se přihlásil do Space Monkey Programu pro podílení se na vývoji nápady či zpětnou vazbou, dostal na výběr verze pro PC, PS4 či X1. Později ovšem bylo uvedeno na pravou míru, že šlo o chybu a že platformy zatím nejsou potvrzeny, ani není zřejmé, zda náhodou nepůjde o exkluzivitu pro Switch, což by byla od UbiSoftu velká zrada na všechny čekatele.

Read this next