Beyond bude cestovatelštější než Heavy Rain
A proč jsou vývojáři blázni?
Jestli se něčeho u příští akční adventury od studia Quantic Dream nemusíme vůbec bát, pak je to hrozba monotónnosti prostředí. Už E3 demo předvedlo, že hrdinka dokáže urazit velké vzdálenosti za pomoci vlaku nebo motorky.
Zatímco předešlé Heavy Rain se odehrávalo v Philadelphii, dějištěm Beyond: Two Souuls bude celá Amerika. Ta je podle Davida Cage velmi zajímavou zemí, kde se zrodily i odvyprávěly všechny legendy.
Jelikož je ale tvůrce národností Francouz, vezme nás v Beyond i na jiná místa po celém světě. Půjde tedy o rozlehlejší titul, než byl ten minulý. "Budete mnohem více cestovat a bude to cesta jak po fyzické stránce, tak po té emocionální."
A proč vlastně Beyond jednoduše nepoužije engine z Heavy Rain, aby si vývojáři trochu usnadnili práci? "Jsme parta vášnivých šílenců, neděláme to pro peníze nebo slávu. Bereme na sebe rizika, protože nás baví inovovat. Sice to je z pohledu firmy absurdní, ale užíváme si to," dodal Cage pro Shacknews.
Beyond má vyjít někdy koncem letošního roku na PS3, pro níž je oficiálně oznámena, což se ale klidně může změnit v PS4.