Bety Titanfall se zúčastnily dva miliony lidí
Hra je životně závislá na cloudu, bez něj nepojede.
Původně se mělo jednat jen o uzavřený betatest pouze pro zvané, ale díky jeho dodatečnému otevření všem zájemcům dosáhl na velmi vysoká čísla. Celkově se do něj ve dnech 13. - 19. února zapojilo okolo dvou milionů lidí.
Prozradila to komunitní manažerka Abbie Heppe pro Polygon, který také od Respawnu zjistil hlavní přínosy uskutečnění betatestu - vedle nepopíratelného propagačního efektu a přesvědčení nevěřících Tomášů, že Titanfall není pouze Call of Duty s roboty, ale pod šlupkou skrývá řadu taktických a zajímavých prvků (viz naše dojmy či téma):
"Šlo o důležitou zkoušku cloudových výpočtů na dálku přes Xbox Live od Microsoftu. Forza 5 je trochu využila, ale nebyla na tom tak závislá jako naše hra. Titanfall je totiž kompletně životně odkázán na cloud a pokud je spadlý, nikdo nemůže hrát."
Jak známo, Forza Motorsport 5 si už koupil milion zákazníků (každý třetí majitel Xbox One), ale v Titanfall si cloudové výpočty ověřilo už dvakrát více lidí.
Programátor Jon Shiring také prohlásil, že ačkoli zkušenosti s betou nezaručí hladký start plné verze, pomohla jim najít deset nejpalčivějších problémů, na kterých mají pracovat a už je opravili.