Bethesda: vyvíjet pro PC je bolehlav
"Miliony kombinací hardwaru a ovladačů."
Šéf PR a marketingu v Bethesdě, Pete Hines, si postěžoval na PC - vývoj pro tuto platformu je prý bolehlav a otrava. Proč? Kombinace spousty ovladačů a nespočet hardwarových konfigurací dělají vývojářům problémy.
"Ano, z technického hlediska je PC opravdu bolehlav. Máte prostě milion možných kombinací hardwarů, ovladačů a podobných věcí. Sami jste to viděli na Rage - stačí, aby vyšly špatné ovladače pro grafickou kartu a léta vaší práce každý odsoudí jako zabugovanou hru. Přitom je to fakt solidní, stabilní hra," řekl Hines a rozhovoru pro Joystiq.
Možnosti jsou podle něj nedělat hry na PC vůbec, nebo udělat jen obyčejný port, bez využití možností počítačů.
"Pořád nadšeně podporujeme PC platformu, například věcmi jako Creatinon Kit, nebo možností vytvářet a přidávat neomezené množství modů a obsahu do PC her," dodal Hines.
Majitelé výkonných PC si mohou užít aktuální Skyrim v lepší grafice, než majitelé konzolí, ale pořád to bude pouze DirectX9 hra. Přidá někdy Bethesda patchem možnost zapnout si DirectX11?