Bethesda pracuje na odstranění lagu ve Skyrimu
V příštím patchi to ale ještě nebude.
Vývojáři z Bethesdy si jsou vědomi nepříjemného bugu v enginu, který způsobuje lagování hry na PlayStation 3 a pracují na nápravě. Té se ale hráči v nadcházejícím patchi 1.3 nedokčají.
Patch 1.2 prý opravil lagování pro drtivou většinu hráčů, ale u některých jedinců se tento problém pořád vyskytuje. Bethesda údajně sesbírala uložené pozice spoustě hráčů, kteří jsou tímto bugem postiženi a chce zkoumat jejich specifické problémy.
"Teď víme, že problém není v jedné věci, ale v několika menších, kvůli kterým se to někomu stane a druhým zase ne. V některých případech to může být autosaving na pozadí (který můžete vypnout), někdy to mohou být aktualizace SPU AI, a v některých případech to může mít spojitost s dynamickou alokací systémové paměti," stojí v aktualizaci na oficiálním blogu Bethesdy.
Na vyřešení problému si hráči ovšem budou muset počkat až na některý z "budoucích patchů," nikoliv na příští 1.3 patch.
"Chápeme, jak frustrující to může být, když trpí vaše hra problémy a všem vám děkujeme za neustálou zpětnou vazbu a trpělivost. Ujišťujeme vás, že váš herní zážitek bereme vážně a budeme na tom pracovat, dokud to nevyřešíme."
Vyřešení problému může ale trvat déle, než by se hráčům líbilo. Včera jsme vám přinesli zprávu, která problematiku lagování ve Skyrimu vysvětlila a zdá se, že to bude běh na dlouhou trať.