Bethesda: Co čekat od naší příští nextgen hry?
Todd Howard o rozdílech oproti Skyrimu.
Obvykle tajnůstkářská Bethesda, která zklamala nepřítomností Fallout 4 na E3, naznačila ústy Todda Howarda ve videorozhovoru pro GameStar, co zhruba máme čekat v jejím příštím projektu díky existenci PS4/X1.
"Nové konzole nejsou jen o výpočetním výkonu, ale především o 8 GB paměti, takže na konzolích můžeme dělat věci, které předtím šly jen na PC," zopakoval známou pravdu producent Bethesdy a poté přikročil k srovnání jejich nové hry se Skyrimem:
"Umožňuje nám to mít ve hře více věcí naráz, například postavy, i když se třeba zrovna nenacházejí na obrazovce. Ve Skyrimu bylo zjevné, že se budovy dopředu nenačetly, ale teď s více pamětí mohou být již načtené, když se hráč nachází v jejich blízkosti. Také nově půjde, aby zvuky z interiéru budovy byly slyšet ven."
Jinými slovy, Todd Howard tím mezi řádky prozradil, že v příštím RPG od Bethesdy už nebudou žádné loadovací obrazovky při přechodu mezi exteriéry a interiéry, na rozdíl od minulých her. Z jeho slov také vyplývá, že nejspíš hodí přes palubu staré konzole, aby se jimi nemuseli omezovat, když uvažují o designu hru tímto stylem.