Bethesda brání poplatky Elder Scrolls Online tím, že přidávaný obsah nebude jen srandovním kloboukem
Dostanete za ně hodnotnější DLC.
Přijde vám v dnešní době podivné měsíčně platit za MMO, když od tohoto modelu většina postupně ustupuje? Bethesda brání své rozhodnutí mít měsíční poplatky u Elder Scrolls Online online. Jak? Budou totiž neustále přidávat nový obsah, který bude víc, než legrační helma nebo nový meč.
"Věříme si, že jsme schopní neustále dodávat obsah, který tu cenu zcela pokryje," říká viceprezident Bethesdy, Pete Hines. "A rozhodně nepůjde o obsah na úrovni je tu nový měsíc, tady máte meč nebo srandovní helmu. Půjde o obsah, který bude opravdový, velký a budete z něj mít pocit jako z konzistentních DLC."
Jelikož je The Elder Scrolls Online MMO, hráči navíc musejí mít všichni stejný obsah, aby mohli spolu hrát. "Když tedy chceme přidávat nový obsah, nové možnosti, nové části ve světě, musejí tam být všichni," vysvětluje. Kdyby byla hra free-to-play a dodatečný obsah by si tedy museli lidé dokupovat, nemohli by být všichni ve společném světě.
Sám Pete Hines si uvědomuje, že díky měsíčním poplatkům nebudou mít tolik hráčů, kolik by mít mohli, ale Bethesdě to očividně nevadí. "Nesnažíme se udělat hru, kterou si koupí všichni lidé, kteří hrají hry. Je to určitý druh hry. Nestřílí se tu, nejsou tu mimozemšťané. Je to masivní hra 'jdi si kam chceš a dělej si tam co chceš', která podle nás poskytuje zážitky, které za měsíční poplatky stojí."
Také říká, že kdyby bylo The Elder Scrolls Online jako free-to-play, musel by být mnohem menší tým na výrobu nového obsahu. "Byla by to horší hra a my nechceme dělat horší hru. Chceme udělat verzi, o které jsme přesvědčeni, že je ta nejlepší. A to znamená, že na ní musí pracovat hodně lidí."